کارنکارن، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

دفتر خاطرات کارن

کارن از مامانش جدا میخوابه

1393/4/31 21:05
نویسنده : مامان نسیم
1,150 بازدید
اشتراک گذاری

93/04/28بود که یهویی به سرم زد که جاتو از خودم جدا کنم البته یه پنج ماهی بود که خودت جاتو از من جدا کرده بودی و شبا میرفتی پایین تخت میخوابیدی منم که دلم واست سوخت که چرا روی زمین میخوابی تصمیم گرفتم که شبا ببرم تو اتاق خودت روتختت بخوابی تا اذیت نشی شب اول نصفه شب چون با صدای زنگ بیدارشدی اومدی پیش من خوابیدی ولی از فرداش تا صبح  تو اتاق خودت میخوابیدیخواب

روز چهارم میومدی تو اتاق ما تا میدی ماهستیم باز برمیگشتی تو اتاق خودت میخوابیدی باز صبح اومدی پیش من خوابیدی وقتی دیدی بابا داره میره سره کار سرو صدا میکنه با عصبانیت پاشدی و رفتی تو اتاقت خوابیدی خیلی صحنه خنده داری بود

خوشحالم از اینکه از وقتی به دنیا اومدی با این که منو باشلوغیات خیلی اذیت میکردی  ولی هیچ وقت از چیزی نترسوندمت که ترسو نشی وگرنه اگه ترسو میشدی هیچ وقت نمیتونستی به این راحتی تو اتاق خودت بدون ترس بخوابیلبخند

 

پسندها (1)

نظرات (0)